Szobi Balázs – Búgócsiga elmélet

 

Előszó

 

Kedves Barátiam!

 

Első nekifutásra tisztázzunk valamit! Ezt a kis szösszenetet nem azért írom ide, hogy bárkit megbántsak, sőt! Szeretném, ha mindenki úgy emlékezne Balázsra, ahogy illik, azaz csak a szépre, csak a jóra!

Egyik (a tényleg sok közül) szép emlékem róla, amikor a Komár-ban dolgoztam és összejöttem Serivel, aki nem mellesleg már rég a feleségem és Ő behívott a tárgyalóba, hogy kicsit elbeszélgessen velem, amikor megtudta, hogy mi együtt járunk már 1 hónapja.

Leültetett (még Jobbágy Ákos volt ott, aki 1 szót se szólt :) ) és azt mondta,

„nem lesz ez így jó Gabeszkám!”

kérdeztem, „miért nem?”

„mert ha összevesztek és szétmentek nem tudtok majd együtt dolgozni, ez azt fogja jelenteni, hogy valamelyikünknek majd ott kell hagynia a Komár-t, de én ezt nagyon nem szeretném” – mondta.

Hiába mondtam neki, hogy „nem lesz ilyen, meg már nem vagyunk fiatalok és komolyan gondoljuk!”

Akkor is váltig mondta, hogy jó de hallgassak meg még valamit, ez volt a híres búgócsiga elmélet.

 

Miről is szólt Balázs búgócsiga elmélete??? Mi másról, mint a nőkről!?

Sejthettem volna :)

Mint bizonyára mindenki tudja, Balázs mindig is NAGYON szerette a gyengébbik nemet.

 

Elmélete a következő volt röviden:

Megkérdezte, hogyan működik a Mi kapcsolatunk a Serivel. Én elmondtam neki, hogy nagyjából úgy, mint bárki másé, pl. megkérdezem mihez lenne kedve, mit szeretne, stb.

Ő azt mondta hülyén csinálom! „Ezt úgy kell, mint a búgócsigát!”

„Jól bepörgeted, aztán hagyod hadd pörögjön magától, akkor lesz az igazi.”

„Mi van?” Kérdeztem, mire Ő:

„Csináld úgy, mintha nem is érdekelne, hiszen Ő érdeklődik irántad nem? Akkor? Rá se nézz, ne hívd, ne keresd, meglátod 1-2 nap után meg fog őrülni érted, le se tudod majd vakarni magadról!”

Erre én csak annyit mondtam, hogy hála Istennek mind mások vagyunk! :)

 

De bejött, 2 hónap után már nálam élt, 2 év után megkértem a kezét, igent mondott és 2 éve vagyunk boldog házasok!

 

Nagyon sok mindent köszönhetek neki és Ákosnak!

 

Ahogy írtam a Komár-ban ismertem meg a feleségem, Ők fedeztek fel, mint kereskedő, addig azt se tudtam iszik vagy eszik, de Ők látták bennem a fantáziát, Balázs még külön elvitt engem Tonk Emil – Vezetői továbbképzésére, ahol szintén sokat tanultam. Amikor házasodtam félve mentem oda hozzá és kértem el tőle esküvői autónak az akkor még hófehér Mitsubishi Evo IX-est és Ő gondolkodás nélkül adta oda.

 

MINDENÉRT KÖSZI BALÁZS!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hypergie.blog.hu/api/trackback/id/tr861529358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása